مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 13:552018-04-22فرهنگي

خانه تاریخی "لرزاده" به خانه "معمار"تبدیل می شود؟


طرح تبدیل خانه تاریخی استاد حسین لرزاده به خانه معمار، هر چند از سوی شورای شهر تهران قالب مصوبه به خود گرفته است، اما به نظر می رسد شهرداری منطقه هفت تهران، - خانه تاریخی "لرزاده" به خانه "معمار"تبدیل می شود؟ طرح تبدیل خانه تاریخی استاد حسین لرزاده به خانه معمار، هر چند از سوی شورای شهر تهران قالب مصوبه به خود گرفته است، اما به نظر می رسد شهرداری منطقه هفت تهران، کاربری های دیگری برای این خانه تاریخی مدنظر دارند و حاضر نیست، آن را با هیچ چیز عوض کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بازدید پنج سال پیش گروه تهرانگردی احمد مسجد جامعی از خانه استاد حسین لرزاده، پیشنهاد تبدیل این خانه ی تاریخی و ارزشمند به "خانه معمار" مطرح شد، پیشنهادی که مستلزم تخلیه خانه هنرمندان دو از این فضا بود.

در 15 فروردین سال گذشته، احمد مسجدجامعی "از مطرح کردن مصوبه این پیشنهاد یعنی تبدیل خانه لرزاده به خانه معمار در جلسه 339 شورای چهارم شهر تهران خبر داد.

او در همان روز با اشاره به بازدید گروه تهرانگرد در دی ماه سال 1392 از خانه استاد لرزاده گفت: خانه این استاد گرانقدر که بسیاری از ساختمان های دوره معاصر با معماری وی ساخته شده است از گزند سودجویان ساخت و ساز در امان مانده بود و بر همین اساس پیشنهاد کردیم که این خانه به محلی برای گرد آمدن "ان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تاریخی "لرزاده" به خانه "معمار"تبدیل می شود؟

خانه تاریخی "لرزاده" به خانه "معمار"تبدیل می شود؟